måndag 31 juli 2017

Planering inför seglarresa -More sailing

Samarbete



Jag är i fullgång med att planera upp min jobbseglarresa som jag skall göra med More Sailing i Kroatien den 19 augusti. Det skall bli hur spännande och kul som helst.



Svan i från Teknikmagasinet

Jag har beställt hem en Svanbadring som jag skall glida runt på i vattnet när jag badar.


Vattentät väska i från Trendmark / Oceans work 


För att hålla kläder/dator torra så behövdes det inhandlas några nya väskor. Jag har köpt en ryggsäck till dator och kamera på intersport och har fått denna väska i ett samarbete med Trendmark. En 80 klios bag där kläderna håller sig torra. Väskan kan även ändras om till ryggsäck vilket är toppen.Nu räknar jag ner dagarna och sörjer inte så mycket över att vädret här i Sverige inte är på topp, då jag vet att jag snart får uppleva riktigt varmt vatten och sol igen.

Ps. More sailing hälsar att de har några platser kvar i augusti om du är intresserad att åka med. Klicka in dig på deras sida.

Ha det så gott/Anna


1 kommentar:

  1. The actual ceramic appears wonderful and never just will it appear much better than the actual steel 1 about the replica watches however can also be incomparably much more fake watches making certain it'll appear excellent age range in the future. Ceramic doesn't actually diminish within colour possibly, therefore hug farewell any kind of patination expectations whenever is actually some thing you had been getting excited about. The actual tag heuer replica uk is simpler to seize as well as turn compared to about the Tudor as well as… on the watch-nerdy however essential be aware, the actual rolex replica sale feels as though absolutely no additional I've actually utilized. As the Tudor offers sixty big, strong leaps in one click on to another, this seems nearly overdone a little. By comparison, the actual replica watches feels as though the fine-adjust button on the fake breitling architectural device.

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!