måndag 17 april 2017

Ny klänning, nu kan sommaren komma.



Alltså jag längtar så sjukt mycket efter sommar. Provade mitt senast tillskott till garderoben i dag, nu är antalet klänningar fulltaligt igen, har 40 klänningar (för tillfället), hade gett bort två stycken och var nere på 39 stycken, men fyrtio får man nog ha,1 för varje år man är, he he. Fyller ju snart 41 så det innebär att jag kan köpa en till..ler:)

Den här klänningen tänkte jag ha på mig på sommarens middagar som intas i solnedgången. Jag skall åka till Kroatien, Rhodos och Albanien, med start i maj. Jag åker på både jobbresor och privata resor,och tror att detta är en perfekt "äta middag klänning"

Klänningen kommer i från Bonprix och ni hittar den här 

Ha det så gott/Anna

1 kommentar:

  1. By displaying this knowledge proudly on your wrist, or even delving deeper and researching replica watches it is possible to turn the watch on your wrist into a display of rolex replica sale and business instinct. Who knows, you could even discover a new passion at the same time. Are you looking for the best place to shop for replica watches sale and more authentic designers watches in Kuala Lumpur. Well, i have the answer here for you. The Pavillion, Kuala Lumpur i must say is your one stop destination if you are searching to buy replica watches uk. At one end of the Pavilion shopping mall building, you can find a number of boutique selling rolex replica sale. There are Rolex and Tudor watches boutique one the second floor. Sincere Watch Boutique is situated opposite to a jewellery store where you can find rolex replica is where the two Storey Mont Blanc boutique operates.

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!