torsdag 16 mars 2017

HEXTER & BAINES

(Samarbete)
YORK 36











Bilden i bakgrunden är ett fotoprint i från bildkonstnären Patricija Dacic

Hexter & Baines hörde av sig till mig, de ville samarbeta med mig!

Jag blev givetvis smickrad men var allt lite svårflörtad, inte för att de inte har fina produkter,mer för att jag inte är en klockmänniska.

Men så bestämde jag mig för att ge en stund av min tid till Hexter & Baines och klickade in mig på deras hemsida. 

Där blev jag förförd kan jag säga. Vilka fina klockor och jag insåg att man kan behöva en silvrig klocka med, så här har ni min klocka från Hexter & Baines. En silvrig skönhet som heter York 36

Hexter & Baines har klockor i olika stilar för alla tycke och smak. Klicka in er dit vetja!

När jag skulle fota bilder till det här inlägget så gick jag på känslan som klockan gav mig, FÖRFÖRELSE.

Vill du också ha en sådan här fin klocka? I så fall har du nu möjlighet att vinna en valfri klocka ur Hexter & Baines sortiment genom att svara på den här frågan.

1: Hur många damklockor har Hexter & Baines?

Tävlingen pågår från torsdagen den 16 mars klockan 18:00

till Torsdagen den 23 mars kl 18:00. Folk i från alla länder på vår jord kan delta.

Vinnaren presenteras Fredagen den 24 mars.
Ev, vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till/Anna



Inlägg i samarbete med Hexter & Baines

63 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Som jag kan se har Hexter & Baines sex olika modeller av (väldigt snygga) damklockor. :)

    Håller tummarna!

    Mvh

    Madde

    SvaraRadera
  2. Hej!
    6 olika damklockor har Hexter & Baines.
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  3. 6 olika damklockor som är fantastiskt snygga!
    Emma Näslund

    SvaraRadera
  4. 6 olika dammodeller :)

    SvaraRadera
  5. Hos Hexter & Baines finns det 6 st olika sorters damklockor.
    MVH Maria A

    SvaraRadera
  6. 6 Stycken olika/ A Dream became true with Passion and Seduction LOVE Anneli

    SvaraRadera
  7. 6 stycken olika damklockor.
    Med vänlig hälsning Lilian N

    SvaraRadera
  8. De har 6 olika damklockor!
    Jag önskar mig faktiskt en ny klocka helt i silver, och York 36 är helt i min smak! Håller tummarna för vinst!
    Mvh karin.stjarnkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. De har 6 olika damklockor ��
    Svårt att välja, alla är ju sagolika! Men det går nog till slut ��
    Hoppas hoppas hoppas...

    SvaraRadera
  10. Hej Anna från en annananna!
    Svaret är som mitt turnummer; 6.

    Varför är jag med i tävlingen då undrar du? Jo jag är en förödande positiv tidsoptimist. Du kan tänka dig hur det blir när man ska hinna först till bageriet på morgonen och alla de finaste bullarna är borta så man får köpa de där sista som nån unge har petat sitt finger i när inte mamma kollade på. Därför skulle det vara behändigt att ha en egen klocka må jag säga.

    Tack och hej!

    /Anna Bornemark
    Den enda i Sverige.

    SvaraRadera
  11. 6 stycken :-) Hoppas på vinst !
    Anneli
    E-post: geraniums@passagen.se

    SvaraRadera
  12. 6 olika! Och lika snygga allesammans! :D

    SvaraRadera
  13. 6 olika damklockor. Väldigt snygga och tidlösa.

    SvaraRadera
  14. De har 6 st ursnygga dammodeller!

    (Wedin.wedin@gmail.com)

    SvaraRadera
  15. Det finns sex stycken fantastiska modeller för dam, och alla är de helt fantastiska. Precis vad min handled behöver - klockornas fyrklöver!

    SvaraRadera
  16. 6 dammodeller av snygga klockor - Klockor som verkligen har ”det”,
    som gör mig elegant sval och samtidigt trendigt het.

    SvaraRadera
    Svar
    1. barbro@comjoy.se

      Radera
  17. 6 st damklockor har dem. Jag blev lite extra förtjust i Adlington 36. Ha en fin dag! Mvh Sara, sa_ra09@live.se

    SvaraRadera
  18. De har seks ulike dameklokker⌚️��

    SvaraRadera
  19. 6 styck klockor som är så snygga (speciellt Kensington 36). Likaså bilderna!

    Celinaask@gmail.com

    SvaraRadera
  20. 6 stycken. Men jag skulle välja den vansinnigt snygga herrklockan York om jag vann. ;)

    SvaraRadera
  21. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  22. Hallihallå!
    Sex stycken damklockor verkar vara svaret på frågan. Nu håller jag tummar och tår för att Devonport 36 får bli min :)
    Tacohej,
    /Alva

    SvaraRadera
  23. Snygga bilder Anna! Jag gissar på 6 stycken klockor :)

    /Kristina (kryspet@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. hej
    svar 6 stycken olika dam klockor hoppas på turen
    delar på fb
    Titti skarp
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Tjenixen!
    6 st olika damklockor.
    Jag tänkte faktiskt vara en snäll son och försöka vinna klockan till min kära mor.

    SvaraRadera
  26. Mikaela Appelkvist19 mars 2017 21:04

    Hej Anna.
    Självklart vill jag vara med i tävlingen om den åtråvärda klockan :)
    Mitt tävlingssvar: 6 olika modeller
    Vänliga hälsningar / "Mickan"
    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej hej!

    6 stycken modeller har de så. Så fina! Hoppas på tur...
    Hälsar Jennie

    SvaraRadera
  28. De var ju läckra! Sex stycken klockor för kvinnor ☀☀☀ //Paulina

    SvaraRadera
  29. 6 st läckra damklockor. Fick av mannen en snygg klocka för 3 - år sen på julafton på Göransson's i Karlshamn men den har gått sönder i armbandet. Älskar klockor!

    SvaraRadera
  30. 6 olika damklockor, fina och klassiska! Hade blivit så glad om jag vann.✊�� Min gick nyligen sönder och jag ogillar att behöva ta fram mobilen i tid och otid för att bara kolla klockan. Blir lätt att man gör mer än så liksom ��
    /Terese (terese@kviinge.se)

    SvaraRadera
  31. Svar: 6 stycken. Tänk att få en chans till Hexter & Baines stilsäkra elegans! Silver York 36 blir ett självklart val - en vinst, och lyckan är total! /Ingrid (tiral@comhem.se)

    SvaraRadera
  32. 6 st damklockor, så snygga! Jag har länge spanat efter ett fint armbandsur då jag har en tendens att glömma mobilen här och där ��. Hoppas, hoppas!/Emma (emma@axebo.se)

    SvaraRadera
  33. 6 st olika dammodeller. 4 st med läderarmband i olika färger, en med silver mesh-armband, och ett med roséguld mesh-armband :)

    SvaraRadera
  34. 6st, Lina livlianlina@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Det finns 6 olika dam modeller.
    Då skulle jag bli on the clock,sluta vara sen .PERFEKT!

    SvaraRadera
  36. 6 damklockor finns att välja bland.

    SvaraRadera
  37. 6 olika modeller vad jag kan hitta. Min favorit är "York 36". Vore underbart att få känna sig lite elegant, mammaledig med två småttingar. Så mig själv är sällan prioritet �� // Mvh Emma F (falkstrom83@hotmail.com)

    SvaraRadera
  38. Jag hittar 6 stycken damklockor hos Hexter & Baines, alla lika vackra och klassiska med olika design. Lika passande en vanlig vardag, som fint smycke till finklänningen. Håller tummarna och fortsätter drömma ;)

    Med vänlig hälsning Ulrika (ulvali@hotmail.com)

    SvaraRadera
  39. Svar: 6 st ;)

    Bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  40. Jag svarar 6 stycken. Väldigt fina klockor.
    Mvh Caroline L

    SvaraRadera
  41. Hejsan!!!
    Svar: 6st.
    Håller tummarna, hälsningar Jossan

    SvaraRadera
  42. Svar 6 st. Gillar kensington hoppas på tur.mvh Yvonne
    Gustafsson.yvonne@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej! 6 olika underbara modeller!

    p_allegrini@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. 6 stycken,så snygga klockor!! Hade ju varit så roligt att få chansen att ta hem en av dessa snyggingar. Har inte burit klocka sedan jag var 17 år, är 30 idag och skulle gärna försöka mig på att bära klocka igen.

    lindgren_sophia@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Vad glad jag är att du tog chansen att utlysa denna fantastiska tävling!
    Supersnygga klockor!
    Svar: 6 st

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. 6 olika modeller och jag håller med dig, de är förförande vackra :)

    SvaraRadera
  47. i spy with my little eye 6 olika damklockor!
    ha det fantastiskt :)

    SvaraRadera
  48. 6 modeller
    Elizaveta Anikina
    eliz@live.se

    SvaraRadera
  49. 6 modeller

    familjknutsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. 6 stycken

    monavonqnutzon@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Hexter & Baines har 6 dammodeller. Om jag vann vet jag en viss flickvän som skulle bli strålande glad :)

    SvaraRadera
  52. 6 dammodeller har Hexter & Baines.

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Då vill jag svara att Hexter & Baines har 6 olika modeller för dam.

    Och du har rätt- man blir förförd!

    Ulrikaarmano@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Svar: 6 klockor

    Vänligen,
    Ida

    Jeja_2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hexter & Baines har 6 damklockor och samtliga är superfina!!
    Hälsningar Elin (elinpetterssson@gmail.com)

    SvaraRadera
  56. 6 stycken får jag det till.

    Håller tummarna att ge syrran innan hon drar till USA ett år! Kram

    SvaraRadera
  57. Svar = 6 st

    Mitt val blev : https://www.hexterandbaines.com/se/kensington-36mm

    /Åsa H
    holmkas@Hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Grattis

    Anonym23 mars 2017 05:44
    6 dammodeller har Hexter & Baines.

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com
    Du vann klockan ! Kontaktar dig !

    SvaraRadera

VÄLKOMMEN IN HIT!!